🔥 NIEUWE DROP SARDA IS BINNEN. Go check it out! 🔥

🔥 NIEUWE DROP SARDA IS BINNEN. Go check it out! 🔥

Veelgestelde vragen

Hier vind je het antwoord op al je vragen!

Veelgestelde vragen

Lincherie.nl verkoopt luxe lingerie en badmode van de merken PrimaDonna, Marie Jo en Sarda.

De Lincherie boetieks verkopen meerdere luxueuze lingeriemerken zoals PrimaDonna, Marie Jo, Sarda, Aubade, Hanro en Anita. We verkopen ook badmode merken zoals PrimaDonna Swim, Marie Jo Swim, Maryan Mehlhorn, Jets en Gottex.

Ben je niet zeker over je maat? Neem dan een kijkje bij "Maatadvies". We raden ook aan om een van onze Lincherie boetieks te bezoeken voor een gratis Lincherie Styling sessie met een van onze expert Lingerie Stylistes.

Ga naar de detailpagina van de bh. Net onder het product, zie je een lijst met de bijpassende slips. Zo kan je je set gemakkelijk compleet maken.

Alle foto´s op onze website werden in hoge resolutie en onder daglichtbelichting genomen. Natuurlijk kunnen je beeldschermsettings de kleurweergave beïnvloeden.

We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Daardoor is het niet meer mogelijk om een bestelling nog aan te passen of te annuleren. Als je een fout artikel besteld hebt, raden we aan een nieuwe bestelling te plaatsen en de huidige bestelling te retourneren. Staat er een fout in jouw leveradres? Dan kan dit nog aangepast worden op voorwaarde dat jouw bestelling nog niet verzonden is. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

We kunnen je winkelmandje maximaal 5 dagen bewaren. Om deze functie te activeren, moet je onze cookie policy accepteren in het pop-up venster.

We hebben geen vooropgestelde minimum bestelwaarde. We versturen de bestellingen altijd gratis.

Lincherie stuurt je een automatische ontvangstbevestiging van je bestelling. Als je deze mail niet binnen het uur gekregen hebt, neem dan contact met onze Klantenservice op. Zij kunnen kijken of het order aangekomen is en geregistreerd werd.

Google Chrome Chrome browser versie 30 of hoger

Mozilla Firefox Mozilla Firefox browser versie 27 of hoger

Safari Safari browser versie 7 of hoger

Microsoft Edge Microsoft Edge browser versie 12 of hoger

Opera Opera browser versie 17 of hoger

Internet Explorer niet ondersteund

Lincherie.nl accepteert de volgende betaalmethoden:

  • Kredietkaarten: Visa en MasterCard
  • iDEAL
  • PayPal
  • Google Pay
  • Apple Pay

Voor meer info, zie Veilig Betalen op deze website.

Lincherie boetiek cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar online op dit moment, enkel in de Lincherie boetieks.

Gebruik de code die u per e-mail ontvangt niet als ‘kortingscode’ in het winkelmandje. Klik ‘Ga door met bestellen’ aan en kies op het einde van het bestelproces voor ‘Betaal met een cadeaubon’ als betaalwijze. Veel succes!

Het bedrag gaat pas van je rekening als de goederen verzonden worden, het bedrag wordt tijdens het orderproces echter op je bankrekening “gereserveerd”. Je zal dit dus kunnen zien op je afschriften, ook al hebben we de betaling nog niet ontvangen. Als de betaling niet geaccepteerd werd, duurt het ongeveer 4 dagen voor de autorisatiecode vervalt en het bedrag op je rekening weer vrijgegeven wordt.

Ja, om een veilige en gemakkelijke shopping experience te kunnen garanderen, gebruikt Lincherie de industriestandaard Secure Socket Layer (SSL) technologie. SSL versleutelt en beschermt de gevoelige gegevens die je via het internet naar ons verstuurt, zoals je naam, adres en kredietkaartgegevens. Deze versleuteling zorgt ervoor dat niemand de informatie die verstuurd wordt tussen jouw pc en onze website kan lezen.

SSL technologie versleutelt niet alleen informatie, SSL zorgt er ook voor dat je internetbrowser alle data naar de correcte en beveiligde computerserver verstuurt en controleert ook of de data tijdens het versturen veranderd werd.

Een SSL beschermde pagina herken je aan het kleine hangslotlogo onderaan de pagina. Dit betekent dat alle informatie die je hier ingeeft, beschermd wordt.

Daarbovenop gebruikt Lincherie ook de Vanguard payment solution, die ervoor zorgt dat al je kredietkaartinformatie onmiddellijk van je browser naar de servers van de bank, die volledig PCI compatibel zijn, verstuurd wordt. En elke betaling krijgt een token. Als je lid bent van het Visa Secure of Mastercard Secure programma, zal je ook nog je paswoord moeten ingeven om de transactie af te sluiten.

Nadat je order succesvol langs de kassapagina gepasseerd is, krijg je een orderbevestigingsmail. Indien je als betaalmethode iDEAL gekozen hebt, betekent je orderbevestigingsmail dat je betaling geaccepteerd werd.

Als je een andere betalingsmethode gekozen hebt, krijg je ook een orderbevestigingsmail, maar dit betekent dan niet automatisch dat je betaling succesvol verwerkt werd. Voor deze betalingsmethodes (kredietkaart) kan het gebeuren dat je betaling niet door de bank geautoriseerd werd. Normaal gebeurt dit binnen 1 werkdag nadat je order geplaatst werd. Indien de betaling niet geaccepteerd werd, wordt je order geannuleerd en krijg je hierover een automatische mail.

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom een betaling niet doorgegaan is. Check alle details en probeer het opnieuw. Het facturatieadres moet overeenstemmen met het adres dat de bank of je kredietkaartprovider van jou heeft. Onze Payment Service Provider kan de betaling tegenhouden als de adressen anders zijn, ook al heeft je bank de betaling geautoriseerd.

Het bedrag gaat pas van je rekening als de goederen verzonden worden, het bedrag wordt tijdens het orderproces echter op je bankrekening “gereserveerd”. Je zal dit dus kunnen zien op je afschriften, ook al hebben we de betaling nog niet ontvangen. Als de betaling niet geaccepteerd werd, duurt het ongeveer 4 dagen voor de autorisatiecode vervalt en het bedrag op je rekening weer vrijgegeven wordt.

Heb je alles gecheckt en nog een keer alle informatie ingegeven, contacteer dan best je kredietkaartprovider of onze Klantenservice. Probeer niet meerdere keren om alles in te geven, omdat dan elke keer een bedrag op je rekening gereserveerd wordt voor dezelfde bestelling.

Google Chrome Chrome browser versie 30 of hoger

Mozilla Firefox Mozilla Firefox browser versie 27 of hoger

Safari Safari browser versie 7 of hoger

Microsoft Edge Microsoft Edge browser versie 12 of hoger

Opera Opera browser versie 17 of hoger

Internet Explorer niet ondersteund

Al onze verzendingen zijn gratis. Bij Verzending & Levering vind je meer informatie over onze verzendingservice.

Het pakket wordt bij je aangeboden binnen de 3 tot 4 werkdagen vanaf de datum van bestelling. Bij Verzending & Levering vind je meer informatie over onze levertijden.

We werken exclusief met PostNL, voor de heel snelle en betrouwbare leverservice.

Ja, je leveradres kan afwijken van je facturatieadres. Je kan bovendien ook kiezen voor een levering in een Lincherie boetiek.

Onder Mijn account kan je verschillende leveradressen bijhouden.

Dat is geen probleem. PostNL laat een kaartje achter in de brievenbus als er niemand op het gekozen leveringsadres aanwezig is. Op het kaartje informeert PostNL je over een tweede leverpoging en over de mogelijkheid om met PostNL een levertijd en een leveringsadres af te spreken: een ander leveradres in de buurt, een PostNL ophaalpunt of op je leveradres.

Ja, je kunt naast levering op een postkantoor je pakket ook gratis afhalen in een van onze boetieks.

Als je order succesvol geplaatst werd, krijg je een verzendbevestiging e-mail. Deze e-mail bevat een PostNL Track & Trace link, je kan dus via de PostNL website de status en de verwachte levertermijn van je bestelling volgen.

Heel zelden gaan pakjes verloren in transit. Onze transporteur heeft een termijn van vijftien werkdagen vastgelegd vooraleer we een pak als verloren kunnen claimen. Een pak kan tot op de laatste dag van deze termijn geleverd worden, dus een laat pak hoeft niet meteen een verloren pak te zijn.

Indien een pak niet binnen deze termijn geleverd kan worden en de fout kan bij Lincherie gelegd worden, vervangen we natuurlijk je order zonder extra kosten.

Opgelet: Als je pak aan het gekozen leveringsadres geleverd werd en er werd voor ontvangst getekend, kan Lincherie niet verantwoordelijk gehouden worden en kunnen de artikelen niet vervangen worden.

Nee, deze Lincherie.nl verkoopt en levert alleen binnen Nederland.

We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Daardoor is het niet meer mogelijk om een bestelling nog aan te passen of te annuleren. Als je een fout artikel besteld hebt, raden we aan een nieuwe bestelling te plaatsen en de huidige bestelling te retourneren. Staat er een fout in jouw leveradres? Dan kan dit nog aangepast worden op voorwaarde dat jouw bestelling nog niet verzonden is. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Ja, artikelen kunnen geretourneerd worden. Vergeet niet dat je retourrecht beperkt is qua tijd. Meer informatie vind je onder Retourzending.

Ja, dit is mogelijk. Onze boetieks accepteren je retour. Onder Retourzending vind je hier meer informatie over.

Stuur je retourzending terug met PostNL. Je kan zelf je retourzending snel en eenvoudig opvolgen op de www.postnl.nl website: onder Retouren & Terugbetaling lees je hoe je dit doet.

PostNL garandeert dat je retour snel in ons distributiecentrum geleverd wordt en snel afgehandeld kan worden. Binnen de 14 dagen nadat je je retour verzonden hebt, zou je van ons een bevestigingsmail moeten krijgen. Mocht je deze mail tegen dan niet gekregen hebben, neem dan contact op met onze Klantenservice.

Als je order al betaald werd, vergoeden wij je via de betaalmethode die je bij het oorspronkelijke order geselecteerd had. Mocht dit niet mogelijk zijn, storten wij het bedrag op je bankrekening.

Neem gerust contact op met onze klantenservice om een nieuw PostNL-retourlabel aan te vragen. Gelieve bij jouw aanvraag jouw naam en bestelnummer te vermelden. Onze klantenservice mailt het retourlabel dan naar je door.

We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Daardoor is het niet meer mogelijk om een bestelling nog aan te passen of te annuleren. Als je een fout artikel besteld hebt, raden we aan een nieuwe bestelling te plaatsen en de huidige bestelling te retourneren. Staat er een fout in jouw leveradres? Dan kan dit nog aangepast worden op voorwaarde dat jouw bestelling nog niet verzonden is. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Heb je een probleem met de website? Bel ons op 0252 74 41 27 of stuur een mailtje naar lincherie@vandevelde.eu en we helpen je met plezier verder.

Geen antwoord gevonden?

Wij helpen je graag verder!
FAQ - Retail shoot

Lincherie streeft ernaar een ongeëvenaarde winkelervaring te bieden in onze boetieks en online.

We waarderen alle feedback en horen erg graag van onze klanten. Jouw mening is belangrijk voor ons. Als je opmerkingen of verbetersuggesties hebt, luisteren we graag naar je.

Gelieve eerst een kijkje te nemen naar onze veelgestelde vragen (FAQ) als je een vraag hebt over onze website, jouw bestelling, retourzending of terugbetaling.

Geen antwoord gevonden? We helpen je graag verder!

Vul onderstaand formulier in om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice neemt binnen maximaal twee werkdagen contact met je op.

Je kan onze klantenservice ook telefonisch bereiken, van maandag t/m vrijdag van 09.30 tot 16 uur.

Bel ons op het nummer 0252 74 41 27

Wil je liever met een van onze lingerie stylistes in de boetiek spreken? Je vindt het emailadres en telefoonnummer van jouw favoriete boetiek HIER.

Onze klantenservice is gesloten tijdens het weekend en op de volgende dagen: maandag 1 januari 2024, maandag 1 april 2024, woensdag 1 mei 2024, donderdag 9 mei 2024, maandag 20 mei 2024, donderdag 15 augustus 2024, vrijdag 1 november 2024 en woensdag 25 december 2024.

Jouw bestand (.jpg of .png formaat)
Deze website is beveiligd met reCaptcha en daarom zijn het Privacybeleid en Servicevoorwaarden van Google van toepassing